چگونه ماشین لباسشویی بوش قیمت مناب بخریم

خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است .همه مدل های ماشین لباسشویی مانند یکدیگر نیستند و در این نوشته قصد داریم راهنمای انتخاب خرید بهترین ماشین لباسشویی براساس نیاز شما را معرفی نماییم. در این نوشته شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی حال حاضر بازار ایران مانند ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ، اسنوا، ال جی و بکو و … آشنا خواهید شد. خرید ماشین لباسشویی مناسب با نیاز شما می تواند از هدر رفتن بسیاری انرژی جلوگیری کند .در اولین قدم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی شما باید بیماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 یکی از گزینه های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842 با ظرفیت ۸ کیلوگرم  یکی از موراد خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد

داخل این نوع دستگاه‌ها محفظه‌ای بزرگ قرار دارد که آب و هم‌زن را در خود جای می‌دهد. وظیفه‌ی هم‌زن به چرخش درآوردن لباس‌ها برای تمیز کردن آن‌ها است. برخی ماشین‌های لباسشویی درب از بالا از نوع HE هستند که به معنی بازدهی بالای این دستگاه‌ها است. این مدل‌ها فاقد هم‌زن بوده و از حرکت‌دهنده برای چرخاندن البسه استفاده می‌کنند. در این دستگاه‌ها از چرخش به جای پیچاندن لباس برای تمیزکردن آن استفاده می‌شود و خروجی کار بسیار مشابه دستگاه‌های درب از جلو خواهد بود.

از نکات مثبت دستگاه‌های درب از بالا این است که برای ورود و خروج لباس نیاز به خم شدن ندارید و اگر از مدل‌های بازدهی بالا تهیه کنید ضمن مطلوب بودن میزان تمیزی، آب و انرژی کمتری نسبت به مدل‌های دارای هم‌زن مصرف خواهید کرد.


راهنمای خرید ماشین لباسشویی درب از جلو :

این نوع از ماشین لباسشویی هم تا حدی از آب پر می شوند . شستشوی لباس در آنها به روش بلند کردن آنها به بالای مخزن آب و پرتاب درون آب تمیز انجام می شود . این نوع ماشین لباسشویی هم کف کمتری تولید کرده و از مواد شوینده با بازدهی بالا استفاده می کنند.
مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو این است که بهتر و مقرون به صرفه تر از ماشین لباسشویی درب از بالا می شویند و لزوما قیمت خیلی بالایی ندارند.
استخراج رطوبت در چرخش مدور، زمان خشک کردن و صرف انرژی را کاهش می دهد. بطور کلی ماشین لباسشویی درب از جلو صدای کمی تولید می کنند. به دلیل اینکه درب این نوع از ماشین لباسشویی ها در جلو قرار دارد امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد. در حالی که دستگاه‌هایی که درِ ورودی آنها از بالا است، فضای بالای آنها بدون استفاده باقی می ‌ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.